neděle 20. března 2016

7 POKUSŮ VE VOJTĚŠSKÉ HUTI


Je to zvláštní místo. Člověk musí nejdřív překonat  odpudivou cestu pěšinou kličkující mezi, eufemisticky řečeno, výstavkou nepotřebných věcí. Po zarostlých kolejích je to pak už jen kousek k industriálnímu skvostu - třem věžím vápenky Vojtěšské huti nebo soudružsky -  huti Koněvovy. To místo má zvláštní náboj a hned je jasné, že balanc tady nemůže stát z obyčejných kamenů, i kdyby tu nějaké byly. Válí se tady ale cihly, kusy betonu a taky zbytky nejrůznějších elektrozařízení, o které neměli magneti zájem.



A tak jsem si taky vyhlídl jakýsi kus kamene z podloží bývalého kolejiště, cihlu, torzo indiferentní elektrosoučásti a šel na to. Tato část balancu byla překvapivě snadná (tedy až do okamžiku, než jsem se z pokleku zvedl a tím pohnul s pražcem, na kterém to celé stálo:) Tím to ale neskončilo...


Rozhodl jsem se, že balanc doplním štítkem s elektroschematem od Tesly. Stůj co stůj, ale v tomhle případě spíš nestůj. Peklo. Určitě nejmíň sedmkrát jsem ten štítek podělanej hladkej postavil, ale než jsem vytáhl foťák, zafoukal vítr a deklík byl zase dole. Bojoval jsem statečně až do konce (tedy do téhle neideálně zakomponované fotky, po které to opět slítlo:)

Žádné komentáře:

Okomentovat